BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 10, 2009

流星

我站在流星雨下....
为你祈祷,为你许愿...
不过往日已不在..
以前你我一同站在星星的拥抱下...
现在.....
只剩我一人孤独留下...
看着天空数星星...
看着星座的旋转...
树们随风摇摆身躯....
风们互相交错飘移....
诉说当年的经历...
只剩我一人在聆听...

我们连一声道别也没有...
就这样随时间冲淡了我们...
毕竟是谁对谁错...
我不想再回忆...
只希望能使时间流转..
回到以前....

以前....过了
现在....经历着

不珍惜友情...
是一生的遗憾....


我现任然.....
等着你陪我看流星...

流星在那时会闪得最亮...
在夜空之中
最灿烂....

3 comments:

• 德 • said...

wow..
ramantic..
unbelievable..
haha..
who's become your target?
get a chance to tell me..
kakaX

Natnat said...

WOW
WALAU
u write urself geh??
PRO YAO!!!

hapi valentines^^
i lazy reply ur sms==
so came directly to see ur blog^^

yingtyng said...

aiz,aiz,aiz.
how come u became so 感性?xDD
bt can u chng the song?!!!!!!
u both keep sing sing sing at class
nw still put in here =.=|||